luni, 28 iunie 2010

Ghid Sura Magie Neagra

Sura magie
INT: 2 puncte
VIT: 1 punct
Cand se ajunge la 90 INT se continua cu VIT pana la 90. Dupa aceea DEX-ul la 90 si ultimul STR-ul la 90.

Skillurile:

Spiritul Flacarii: Damage la M1 cu o arma intermediara ~500,dar continuu,precum consumul de pm.Recomand Masterul #1.

Protectia Intunecata:Reducere daunele cu x%,la G1 reduce aprope jumate din daune + ne da niste aparare,utila si in pvm,dar in pvp contra caracterelor care dau damage fizic mare [ex. Razboinic Corporal] este o adevarata salvare.Recomand Masterul #3

Lovitura Intunecata: Damage mediu dar timp de incarcare foarte scurt [7 secunde],datorita timpului de incarcare extrem de scur recomand Master #2.

Sfera Intunecata: Damage mare precum si timpul sau de incarcare [24 secunde],dat fiind faptul ca avem de ales intre Sfera inunecata si Lovitura Spiritului [Vedeti mai jos descrierea] recomand Sfera Intunecata Masterul #4.Aici vorbim de levele mari,si nu o sa avem timp/Pv ca sa dam de mai multe ori Lovitura Spiritului,mai bine dam un damage mare ca sa incercam sa doboram adversarul repede ca sa nu ne doboare el primu decat sa asteptam incarcarea skillurilor.Masterul #4

Lovitura Spiritului: Damage mic iar timp de incarcare mediu [12 Sec.],cum am spus mai sus,deja vorbim de level mare si vom avea Lovitura Intunecata cel putin G1.Masterul #5.

Lovitura Focului:Timp de incarcare mediu [12 sec.] dar fiind faptul ca nu e nici cel mai puternic skill nici cel mai rapid si care nu este only pvp recomand #6 [Daca ajungeti pana aici,acesta este un ghid full pvp deci cam greu...]

Bonusuri:Bonusul suprem este pv,pv=rezistam mai mult,mai dam 2-3 ori cu spiritu si cu Lovitura Intunecata.Viteza farmecului iar este un bonus vital,faceti imposibilul ca sa aveti 20% pe armura si un colier bun.Critic si Patrundere sunt intodeauna bine venite,numa sa le aveti.Cam astea sunt cele importante.Bonusul semi-om iarasi este util in pvp.

Pietre pe arma,2 Sloturi: Pietrele impotriva caracter [de preferat anti-razboinic +4] si Reintoarcerii +4.
3 Sloturi:Reintoarcerii +4,Anti-razboinic +4 si aici avem de ales:Anti-Sura +4 sau Critic +4 [cine se simte norocos,sau are in total 20% critic va pune critic,iar cine nu are,sau doar nu vrea sa se lase pe mana sortii va pune anti-sura.]



Bonusurile mai importante:
Pe arma:Impotriva semi-oamenilor,Viteza farmecului.Daca le aveti pe astea doua maximizate nu veti avea probleme,celelalte bonusuri sunt minore .

Ghid Sura Arme

SKILLURI

TAIS VRAJIT
- Mareste atacul
- O parte din paguba primita va fi absorbita de Pv
- Mareste damage’ul dat de celalalte skilluri ca Vartejul Dragonului sau Lovitura Degetului , nu mareste damage’ul dat de Risipirea Magiei
- Puterea atacului este marita cu fiecare punct pus pe INT ( plus iteme cu bonus de INT )
- Acest skill la P ( Perfect Master ) cu 90 INT ( valoarea maxima fara bonusuri ) va da aproape 600 atac si 12% paguba absorbita de Pv

ARMURA VRAJITA
-Acest skill creste apararea si are o sansa de reflectare a atacului corporal.
-Amandoua sunt influentate de INT.
-La P ( Perfect Master ) aveti 150 aparare si 45% reflectare.
-In PvP ( Player vs. Player ) , reduce o mica parte de damage facuta de loviturile corporale si skilluri

.
LOVITURA DEGETULUI
- Skill’ul cu cel mai mare damage.
- Loveste doar monstrii din fata voastra.
- Timp de incarcare mic ( 10 secunde )
-Are o sansa de a ignora aparare inamicului .Aceasta sansa depinde de M’ul respectiv , valoarea maxima fiind 12% la P ( Perfect Master ) .
-INT creste damage’ul dat dar nu creste si sansa de ignorare a atacului .
-Sansa de ignorare a apararii functioneaza doar cu acest skill ..

VARTEJUL DRAGONULUI
-Al 2’lea cel mai puternic skill.
-Timp de incarcare mediu ( 15 secunde ).
-Loveste toti monstrii din jur ceea e face acest skill perfect pentru lvl’ing.
-Are o sansa de ignorare a atacului inamic ( Da , asa functioneaza . 12% la P ) cand este folosita in momentul potrivit cand tu primesti loviturile.
-INT’ul mareste damage’ul dar nu mareste sansaa de ignorare.

TEAMA
-Reduce dmg’ul primit de mobi , maximul damage redus fiind 37% la P.
-Daca lvl’ul tau este mai mare decat al mobului iar acesta este agresiv ( * ataca automat ) nu te va mai ataca.
-Mareste sansa ca oponentul sa rateze atacul ( *MISS) , desi pare sa functioneze mai mult cand esti atacat de mobi distanti . ( *ataca de la distanta ex : arcasii din DT )
-INT’ul nu afecteaza acest skill in nici un fel.

RISIPIREA MAGIEI
-Este un atac bazat pe magie.
-Are o sansa de oprire a vrajilor ajutatoare ( * gen : spiritul flacarii , accelerare , aura sabiei , corp rezistent )
-Timp de incarcare mic ( 12 secunde )
-INT’ul creste sansa de anulare si damage’ul dat.
-Nu este afectat de bonusul ,, tare impotriva x sau rezistenta impotriva x “


-Este doar o mica diferenta intre Sura’ul Arme PvP si cel PvM , unii oameni iubesc sa spuna ca sunt constructii diferite si schimba ordinea masterelor doar pentru a fi mai ,,originali”
Constructia PvP va folosi Rispirea Magiei in loc de Teama.
Constructia PvM va folosi Teama in loc de Risipirea magiei.

Sura arme
INT: 2 puncte
VIT: 1 punct
La fiecare 4 nivele se pune 1 punct la STR.

Ghid Warrior Corp

Punctele status pentru un razboinic corp se pun 2VIT - 1STR. De ce?! Aura sabiei confera un damage relativ mare, deci, practic compenseaza STR-ul. In schimb razboinicului corp ii lipseste apararea, de aceea el trebuie sa reziste lurelor, si are nevoie de aparare. Personal, cred ca 10 puncte pe INT nu strica deoarece skillurile folosesc destula PM.
VIT: "PV si apararea sunt imbunatatite"
INT: "PM si puterea magica sunt imbunatatite"
STR: "Valoarea atacului este imbunatatita"
DEX: "Exactitatea si evadarea sunt imbunatatite"

Vraji, competente, magii


Aura Sabiei: Aceasta vraja trebuie sa fie primul Master (M) la un razboinic corp deoarece consta in marirea atacului/ damagelui. Atacul provcat de acest skill creste odata cu punctele puse pe STR.
Iures: Marirea vitezei de atac si marirea vitezei normale, recomanadat ca al doilea skill, foarte folositor de pe calul armat/ militar
Vartejul Sabiei: Poate fi pus si ca al doilea skill, atac asupra mai multor tinte, un damage foarte mare.Indicat daca inca nu aveti calul armat sau decideti sa cresteti de jos.
Incizie tripla: 3 lovituri de arma, skllul poate fi ratat, foarte bun atat PvP cat si PvM.
Izbitura: Recomandat al 5-ilea skill, are sansa de stun, skillul poate fi ratat daca inamicul se deplaseaza la o distanta destul de mare.

Ghid Warrior Mental

Razboinicul Mental este cunoscut ca si "Tanker", de ce ?
Pentru ca datorita corpului rezistent el este prevazut cu o aparare care-i permite sa inlature in jurul sau grupe uriase de monstrii.
Acest razboinic mai este cunoscut ca si caracterul cu cele mai lente skill-uri si cele mai greu de utilizat, astfel incat , va trebui sa practice foarte mult inainte sa le stapaneasca bine.
Razboinicul Mental este cu siguranta un caracter independent.

Avantajele Caracterului:
-Nu veti avea nevoie de potiuni cu PV la fel de mult ca si alte caractere;
-Veti avea destula aparare cea ce vă va transforma intr-un tank;
-Veti creste in nivel destul de usor;

Dezavantajele Caracterului
-Veti avea nevoie de arme foarte bune cel putin +7 , si in special arme care se folosesc cu 2 maini;
-Veti folosii ceva potiuni de Mana si vă va lua ceva timp la spart metine , ucis monstrii, etc.

~Corp Rezistent
*Avantaje:
-Creste aparare INSTANT ;
-Cu Corpul Rezistent activat la G1, sau mai mare, Ninja Lama va da doar 2 lovituri maxim cu Pumnalul Rulant.
*Dezavantaje:
-Scade viteza de miscare;
-Este un skill care poate fi inlaturat folosind skill-ul Risipirea Magiei al Sura Arme.

~Atacul Spiritului
*Avantaje:
-Este cel mai bun skill al Razboinicului Mental si unul dintre cel mai bun printre celelalte competente;
-Are unul dintre cele mai scazute timpuri de incarcare dintre toate skill-urile Razboinicului Mental.
*Dezavantaje:
-Probabil ca il veti rata de multe ori mai ales in dueluri.

~Zdrobirea
*Avantaje:
-Este un skill foarte puternic;
--Are unul dintre cele mai scazute timpuri de incarcare dintre toate skill-urile Razboinicului Mental.
*Dezavantaje:
-Probabil ca il veti rata de multe ori mai ales in dueluri.

~Zdruncinare
*Avantaje:
-Loveste mai multe tinte;
-Are sansa la necunostiinta de 30% la P;
-In dueluri sau warr-uri nu o veti rata asa de usor ca Atacul Spiritului sau Zdrobire.
*Dezavantaje:
-Timp de racire mare;
-Daune minime.

~Atacul Sabiei
*Avantaje:
-Loveste o singura tinta;
-In dueluri sau warr-uri nu o veti rata asa de usor ca Atacul Spiritului sau Zdrobire;
-Este un skill cu sansa la necunostiinta
*Dezavantaje:
-Timp de reincarcare mare;
-Daune minime.

STATUSUL:
STR: 2 puncte
VIT: 1 punct
Cand se ajunge la 90 STR se contiunua cu VIT pana la 90. Dupa aceea DEX-ul la 90 si ultimul INT-ul

Ghid Ninja Lama

*Primul Master: Ambuscada(Ghost Attack), este foarte util in PvP deoarece combinat cu Camuflaj poate da un dmg(la M) de 1.5-2k, PVM foare util cand esti inconjurat de un numar de Mobi.
*Al doilea Master: Getaway(Pumnal Rulant), acest lucru este bun pentru PvP şi PVM, cu combo ai putea lua de patru ori , util pentru PvP, deoarece, de asemenea, are sansa de a otravă ţintă. Pentru PVM Pumnalul Rulant este bun, loveste un numar de MOBi în acelaşi timp, de asemenea, lovindu-le cu atacul otravă.De asemenea, util pentru şefi.
*Al Treilea Master:Poison Nova(Nor Otravitor), bun pentru PvP sansa mare de a otravă, se ocupa de asemenea de daune bune atunci când este la master( G/P)
Rapid Charge(Atac Rapid),ofera dmg bun...Bun pentru PvP atunci când esti pe jos ai putea reveni pe picioare din nou,dupa aceea ai putea lovi rapid .
*Al Patrulea Master: Rapid Charge(Atac Rapid),ofera dmg bun...Bun pentru PvP atunci când esti pe jos ai putea reveni pe picioare din nou,dupa aceea ai putea lovi rapid .
*Al Cincilea Master: Camuflajul:)
DEX: 2 puncte
VIT: 1 punct
Cand se ajunge la 90 la DEX se continua cu VIT pana la 90. Dupa aceea STR-ul la 90 si ultimul INT-ul la 90

Ghid Ninja Lama

SKILLURI : Primul master la ninja'ul pe arc ar trebui sa fie SAGEATA OTRAVITA , nu da mult dmg dar are o sansa de otravire ft ridicata ( 100% la P) iar cu acest skill puteti otravi mai multi mobi/oponenti . Dupa ce ati facut M1 la SAGEATA OTRAVITA , punteti toate punctele pe SAGEATA DE FOC ( skillul cu cel mai mare dmg din toate competentele ) iar asemanator sagetii otravite , puteti rani mai multi mobi/oponenti .
Al 3'lea MASTER ar trebui sa fie FOCUL REPETAT , poate ataca o singura tinta dar are un dmg destul de frumos iar timpul de incarcare relativ mic ( 15 secunde)
Al 4'lea MASTER este decizia dvs:
PLOAIA DE SAGETI : Dmg mic dar foarte bun la luring ( to lure=a atrage ) si in warr'uri deoarece poate lovi mai multi oponenti .
MERS DE FULG : Acest skill , la ninja arcasi nu ofera nici un bonus in plus ( cum face camuflajul la ninja ( bonus ambuscada ) sau la samani ( viteza farmecului) ci doar ofera o viteza destul de mare de deplasare , foarte folositoare atat in luring cat si in war sau dueluri.
[ Ca o paranteza , cu MERSUL DE FULG ridicat la un M decent si un scut imun la necunostiinta nimeni nu te poate atinge. ]

Ninja arcas- este perfect in PvP singurul inamic adevarat fiind sura de magie.
DEX: 2 puncte
VIT: 1 punct
Cand se ajunge la 90 la DEX se continua cu VIT pana la 90. Dupa aceea STR-ul la 90 si ultimul INT-ul la 90

Ghid Saman Vindecator

Samanul vindecator este cea mai versatila clasa si este pur si simplu imposibil de spus care este "reteta" ideala, fiecare fiind liber sa-si dezvolte un stil propriu. Aceasta este o abordare personala a samanului vindecator in pvp.

Statusul general recomandat este 1 vit 2 int. Eu recomand 1 vit 5 int pana aveti int la maxim, iar apoi full vit si full dex. Str este ultimul. Explicatia este simpla. ca shaman in pvp NU aveti nevoie de aparare. Stiu, suna ciudat dar chiar asa este, iar viata poate fi suplimentata
bine mersi prin obiecte cu mult pv dar mai ales prin skill-ul leac. Deci puteti lejer sa mergeti pe acest raport un pic extrem.

Competentel
Adevarata putere a shamanului sta in competente. Fara ele e mai slab ca un caine flamand, iar cu ele un adevarat reaper.
1. Leac. Unealta cea mai de pret si motivul principal pentru care veti castiga majoritatea duelurilor. Obligatoriu acesta va fi primul master.
2. Chemare Fulger. Principalul skill ofensiv. Are un timp de incarcare maricel (comparativ cu celelalte), dar damage-ul imens si mai ales sansa de necunostinta merita cu varf si indesat. Faptul ca are area damage este un bonus inutil in pvp. Masterul 2
3. Accelerare. Unul dintre cele mai subestimate skill-uri din joc. Viteza de miscare si viteza farmecului sunt vitale in orice duel. Veti vedea cand ajung la tactici motivele exacte. Masterul 3.
4. Aruncare fulger. Viteza foarte buna (7 secunde) si damage consistent. Alternativa la al doilea master in locul chemarii datorita acestei viteze. Pacat ca nu are sansa de necunostinta.
5. Gheara fulger. Viteza decenta si daune bune dar datorita faptului ca nu e nici cel mai rapid si nu are nici sansa de necunostinta il recomand ca al 5-lea master
6. Atac fortat. O ineptie. Cel mai prost skill din tot jocul. Nu as pune puncte pe el nici macar dupa ce as avea 5 mastere.

Ghid Shaman Zmeu

Saman-ul Zmeu(Dragon) beneficiaza de 6 skilluri dintre care 3 skiluri sunt pentru buff iar celelalte 3 de atac.

1)Talisman Zburator : Are cel mai mic timp de incarcare si anume 7 secunde,care urmareste adversarul pana la un anumit interval.Descrierea skillului in joc poate fi inselatoare

2)Aruncarea Dragonului.Este un skill rapid, cu multe avantaje.Are doar cu o secunda mai mult timpul de incarcare decat Talismanul Zburator.Face un pic mai multe daune,si are o sansa sa cauzeze foc de durata asupra tintelor.

3)Ragetul Dragonului.Orice tinta in raza de actiune(in acest caz un cerc in jurul caracterului shaman) primeste daune de la skill.De asemenea are sansa de a cauza foc de durata.

4)Binecuvantarea.Este unul dintre cele mai solicitate skill-uri de aparare in pvm,atunci cand din grupa face parte un shaman zmeu,al doilea dupa acesta fiind Forta Dragonului

5)Reflectia.Este un alt buff de aparare a carui eficacitate a fost mult timp dezbatuta.Avand in vedere marea cerere a celorlalte 2 buff-uri ,reflectia este dusa la master foarte rar de catre un shaman dragon,asta doar daca scopul shamanului nu este sa fie pur buffer.

6)Forta Dragonului.Fara indoiala este cel mai dorit buff pe care un shaman dragon il poate da aliatilor.Creste sansa de lovituri critice,depinzzand in tottalitate de numarul punctelor de inteligenta ce le detine shamanul.Este extrem de util atat in pvm cat si in pvp.

Status:INT-VIT-DEX-STR

Start Metin2

Dupa instalarea jocului, pe desktop-ul PC-ului tau va aparea o icoana numita Metin2. Aditional, aceasta icoana va aparea si in meniul de Start al PC-ului. Dublu-click pe icoana de pe desktop sau un singur click din meniul de Start pentru a incepe jocul. Cand va fi necesar, Metin2 se va updata automat cu noua versiune implementata ce poate dura cateva minute.

Dupa update poti intra in Profilul tau pentru a alege un server. Va trebui sa alegi un Regat din cele trei si apoi iti vei putea crea propriul caracter. Tine minte, poti folosi doar cate un singur caracter pe server.

Descarca si instaleaza

Descarca kit-ul de instalare din sectiunea corespunzatoare. Dublu-click pe executabilul descarcat pentru a incepe instalarea. Apoi alege un loc in PC-ul tau pentru a se instala Metin2.

Inregistrarea

Daca nu te-ai inregistrat inca pe Metin2, poti face asta in partea de sus a paginii(www.metin2.ro). Introdu doar numele de utilizator dorit, adresa ta de email, o parola la alegere si confirma faptul ca ai citit termenii si conditiile. In cateva minute vei primi un mail de confirmare ce va contine un link. Urmeaza instructiunile din e-mail pentru a-ti activa contul.

Categoriile Caracterelor

1)Razboinic

2)Ninja

3)Sura

4)Mage

Welcome

Bine ai veit pe metin2-blog;)